måndag 13 april 2009

Annandagen

Idag har jag mått lite bättre i både huvud och öra. Gott det med tanke på att jag jobbat.

Gjorde en sak idag som känns väldigt bra. Raderade alla gamla telefonnummer som man inte har någon nytta av längre. Tjejer som inte gett utan bara tagit, killar som gjort samma sak och som ringt på nätter när flaskan varit där och de nummer jag inte använder alls längre.

En nystart för oss nu telefonen. De sägs att ens tilltänkte oftast redan finns i ens telefon.
Tror jag inte ett dugg på....


I morgon bitti ska jag träffa min migränläkare för att få ett intyg. Ska jag passa på att prata med honom om det här förbannade örat som det blir nått fel på varenda gång jag kommer igång med träningen. Känns ju som det är nått som inte stämmer med kroppen. En infektion eller nått som inte bryter ut men som inte heller ger sig av. Tröttsamt är det iaf...

2 kommentarer:

  1. Bra att du raderade alla gamla nummer!
    Det har jag med gjort*s*....väldigt tomt, men du är kvar!!
    kramar
    jeanette

    SvaraRadera
  2. Jaså, så nu har du inte längre kvar mitt mobilnr... snyft... Om du ringer kan du få det igen.

    Kramar
    Anna

    SvaraRadera