söndag 26 april 2009

Ännu en dag på Säve Depå

Den här dagen har varit ganska lik gårdagen förutom, Ingen stuntåkning för min del, lite sämre väder och inte lika mycket tryck på folket. Lördagar är väl så att folk är lite nöjdare och gladare.

Men det har varit en såå otroligt rolig helg. Man är ju helt slut just nu med värkande fötter och svidande ögon men det är absolut värt det. Dessutom har man inte gjort av med några pengar (förutom en hyrfilm igår kväll) utan man har kasserat in dem. Gött!

När jag slutade idag så åkte jag och träffade Jessica som brukar sätta i mitt löshår. Hon checkade in min färgning som jag inte är helt nöjd med och bestämde oss för att färga mig igen på onsdag.
Hon trodde den här nya färgen kommer göra sig så bra till mitt ansikte och ögon. Den är lite brunröd med mycket glans i. Sen kunde hon tänka sig att göra lite fräcka slingor som ramar in ansiktet.

Nu känns det genast så mycket bättre. Den färg jag fick innan blev matt och skiftar nästan till lite grönt förutom i luggen där det blev lite kopparskiftning. Håret är ju så viktigt för hur man känner sig. Det hänger på håret kan man säga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar