onsdag 15 april 2009

Lill Lördag

Idag har jag kämpat mot en sak. Kampen att INTE använda lypsyl.
Lypsyl har jag varit beroende av i många år. Tagit på mig det typ hela tiden. Efter jag borstat tänderna, efter jag ätit något, innan jag ska sova och ett antal ggr däremellan.
Idag har jag inte tagit det någon gång. Läpparna känns torra som sandpapper och svider.
Men jag ska härda ut. Den bästa tiden för att avvänja är ju just nu på våren. Då det inte är för kallt eller för torrt. Jag ska härda ut. Har man lyckats sluta röka en gång i tiden så ska ju detta verkligen vara lätt som en plätt.


I morgon är det dags att gå till Citykirurgen för koll av solprickar. Ska bli gott att få det gjort. Slippa tänka mer över dem sedan. Förhoppningsvis..

I morgon kväll ska löshåret ur. Kommer man känna sig flint igen. Det är en drog det där håret. Precis som naglarna och solariet. Bättre iaf än att man missbrukar andra typer av droger...

1 kommentar:

  1. så sant, bättre med löshår än narkotika !! Kram på dig. Tänker på dig imorgon. Kommer gå galant hos doktorn !!

    SvaraRadera