tisdag 7 april 2009

Betat av ännu en grej på listan


Idag har bilen fått ny ruta och nya torkarblad. Rent och fint det blir med ny ruta. Härligt!
Ser Nalle ut ordentligt igen ;)
Så nu är det bara sommardäck som ska köpas också. Får bli när lönen kommit..

Ikväll har jag varit ute och gått en timme igen. Gäller att passa på nu när det är fina ljusa kvällar. Suga åt sig ny energi. Har varit trött dessa 2 dagar. Sviter efter helgens bravader antar jag.



På den här platsen är jag ofta. Älskar att se vattnet. Rogivande och fyller på min energi.

Skulle vilja bo vid vatten. Tänk att få sitta på en veranda med utsikt över vattnet. En dröm.
Var är du som ska förverkliga mina drömmar tillsammans med mig?!


Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Är ju dubbla jobb i morgon.. Massage i morgon bitti. Ska bli skönt. Är stel i min nacke och axlar igen. Ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar