torsdag 23 april 2009

Torsdag och Överraskning indragen

Ledsen att behöva göra er besvikna men min överraskning blev av förklarliga skäl tyvärr inställd idag. Jag hoppas kunna genomföra den i morgon istället. Sorry!!

Skäms på mig!!





I morse åkte jag till jobbet en halvtimme tidigare för att göra frukost till Jonas och slå in hans paket. Folk höll på att bli galna av det spelande ljuset som spelade Happy Birthday to You, typ 1000 ggr innan han kom till jobbet.


Så glad du blev vännen för min insats. Kul att se. Förväntar jag mig MIDDAG när du flyttat in i lägenheten sedan. ;)




I paketen va det ett pkt med Ester C så han kan bygga upp sitt dåliga immunförsvar och en Honda mekmatta för crossen.



Idag har det varit så där varmt och skönt ute igen. Underbart härligt. Tog ett par bilder vid jobbet på lunchen. Tänk vad man kan skatta sig lycklig att man har det så fint vid sitt jobb.



Minns ni denna bild? Tog en likadan i vintras då det va fullt med is på vattnet.


Den här underbara busken har jag precis utanför mitt kontorsfönster. Söta humlor flyger till den hela tiden.



Nu är jag så trött så. Hänga en tvätt och sen borsta tandsebissingar. I morgon ska jag sova lite längre. Ska bli skönt! Sov så gott alla och glöm inte kolla om överraskningen finns i mon istället:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar