söndag 19 april 2009

Vilken trevlig söndag

Idag har jag lekt med Jenny hela dan. Åkte och kollade på en husvisning på eftermiddagen.
Mitt ute i ingenstans skulle jag vilja säga. Grusväg, gick inte att möta andra bilar. Kändes inte som ett ställe att flytta till när man kör hoj direkt. Huset va inget speciellt men utsikten va ju underbar. En dröm jag har att få bo så vid vatten men egen brygga som det va här.
Se om de får vad de begär. Tveksamt säger jag...

Utsikten



Sen åkte vi hem till Jenny och beställde varsin pizza och gjorde marängsviss. Mums så gott det va..


Sen fick Jenny sin försenade födelsedagspresent. En tur med Paddan och en god lunch någonstans nån dag längre fram när det är varmt och skönt ute.

En trevlig dag ihop med dig vännen idag. Får vi ta en snart igen. Ska bara jobba mina 5 veckor i sträck först. ;)

I morgon är det dags för nya naglar igen. Se vad vi hittar på denna gång Lena och jag.
Bild kommer i morgon kväll...

Ha en fortsatt go söndagskväll alla. Själv ska jag ligga på soffan en stund innan nanatajm.

1 kommentar:

  1. Va bra bilden blev på marängsvissen!!!
    Huset ser ju riktigt bra ut på bild! Eller kan det vara för att du är en sån bra fotograf!?
    Kram

    SvaraRadera