fredag 17 april 2009

Fredag

Tröööööööööööööt tjej här. Känns att det är fredag. Men nu kan man ju inte slappna av helt när man ska gå upp så tidigt i morgon. Man är ju så rädd för att försova sig. Se om jag kan sova lite på tåget på väg till Sthlm kanske. Om inte annat kommer jag göra det på vägen hem på kvällen.
Se om jag orkar blogga i morgon kväll. Annars berättar jag om min dag på sön morgon..


En märklig känsla har denna vecka intagit min kropp. Känns som om jag kommer träffa någon snart. Vet inte hur jag ska beskriva den här känslan men känns som om någon kommer närma sig mig snart på ett bra sätt. Känns som om det är nära för att ge och få kärlek på nått sätt. Känns inte som en jobbig tanke längre. Jag är mentalt redo helt enkelt. Redo för han med stort H...


Ha en mysig fredagskväll alla. Själv ska jag stupa i säng om en stund. ZZZZzzzzzzzz.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar