tisdag 14 april 2009

Äntligen är helgen över



Känns skönt tycker jag att helgen är över. Tankarna på att man är ensammast i världen är borta. Nu är allt som vanligt igen och det känns bra.

I morse va jag hos läkaren. Fick lite ny migränmedicin och så kollade han i mitt öra och så tog en massa prover. Ett par får jag vänta på men allt de kunde säga var att jag verkade frisk. Alla prover som va svar direkt på va perfekta. Konstigt när allt inte känns perfekt. Han kunde ju dock se att trumhinnan i det dumma örat inte rörde sig som den borde. Så nått är det ju där.

Nu vet jag ju att det inte är nått större fel så jag tränade efter jobbet idag och tog i ordentligt.
Helt slut. Skakar i hela kroppen. En skön känsla. Så kom igen, din Förbannade bacill, bryt ut eller ge dig av för gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar