fredag 24 april 2009

Överskningsfredag

Idag mina vänner ska ni få överraskningen :)

NinjaSara har gått från att ha varit blondin i 10 år till att bli brunett minsann. Min mörka tid då för 10 år sedan va ingen bra tid i mitt liv. Hade en kille under ett par år som behandlade mig som om jag inte va vatten värd och tryckte ner mig så mycket han bara kunde både fysiskt och psykiskt. Nu tänker jag vända på dessa mörka tankar och låta denna nya tid bli en bra tid. En brunett som ska bli behandlad med respekt som inte tillåter att bli behandlad som skit av någon.

Jag va nervös må ni tro när jag satt där som en stor bakverk med folie och färg.


Kände med en gång att denna tid kommer bli en bättre tid i mitt liv. Jag trivs redan som brunett. På ons ska jag sätta i löshår igen och då blir det mörkt. Var sak har sin tid..


1 kommentar:

  1. Äntligen kom bilder på brunetten. Fast jag upplever det inte som mörkt, utan som mörkblond-cendré. Det blev jättefint!
    Kram

    SvaraRadera