torsdag 16 april 2009

Solprickarna är checkade och jag är "flint"

Då va de äntligen checkade, mina solprickar.

Fick klä av mig till bara trosorna och en läkare kollade över hela min kropp.
När han kom in i rummet blev jag lite full i skratt med tanke på att han såg ut som han inte gjort annat i livet än att just solat. Kanonbrun! Han frågade om jag tyckte om att sola och jag svarade lite skamset ja. Då sa han, Det gör jag med.. Och där va isen bruten ;)
När han vänt på mig fram och tillbaka sa han, Det är lugnt tjejen, du kan fortsätta sola...

Yipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Ikväll har jag tagit ut mitt löshår. Fy vilken hemsk känsla det är! Flinskallig skulle jag vilja säga.
Men nu ska håret få vila sig lite en kort tid innan matte hittar på nya hyss...


I morgon är det fredag igen och jag ska jobba dubbelt. Får skynda mig hem i säng på kvällen sen för att få sova ett par ynka timmar. På lör morgon bär det ju av till huvudstaden för att jobba på invigning för en ny HDbutik. Det blir en intensiv dag men ska bli jättekul...

Dags för kvällssitupsen och sedan lite kvällsmat innan sängen.

Sov så gott alla...

1 kommentar:

  1. Sara - flintis? Har jag mycket svårt att tänka mig! Hihi! Skönt att dina prickar var snälla prickar.
    kram vännen

    SvaraRadera