söndag 5 april 2009

Dagen efter





Idag känner jag mig mest arg och besviken. Ännu en gång har man fått erfara att killarna på krogen bara är ute efter en sak, Att få stoppa in den. Är så less på det. Överförfriskade kå..a killar som tar sig friheter. Nej, det ger inte ett skit längre att gå ut på krogen. Knappast där man kommer träffa någon. Jag är värd att bli behandlad med respekt och få lika mycket tillbaka som jag ger av mig själv.. Va lite ledsen i natt och ringde någon jag ville prata med som bara tryckte bort mig. Blev jag också arg över. Jag ger men vad får jag tillbaka?! Nej, nu tänker jag också bli ego.
Slut på att ge av mig själv så förbannat mycket att man ska behöva bli besviken på andra...

Det va iaf väldigt trevligt hos mig igår när vi förfestade. Alltid roligast på förfesten. Här har jag fått på mig Martins titter. De va ju lite stora annars inte så dumma va?! :)




Jag o Martin. Lite snett vint och suddigt. Alkoholens fel skulle jag vilja påstå..


Jag o Mikael i taxin på väg till Hot Chili....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar