onsdag 29 april 2009

Brunett på riktigt



Så, Idag har jag färgat om håret och det blev ju en väldig skillnad. Nu är det lyster och glans i det. Bort med det hemska matta som gick över till grönt. Nu ska vi sätta i löshåret nästa tis så ska jag väl vara nöjd en stund sedan. Ska bli kul att se hur responsen blir på detta. Märkte ju redan av under helgen hur annorlunda jag blev bemött i det mörkare. Sjukt. Tyvärr ligger det väl långt tillbaka i tiden en stämpel på blondinen. Dum, korkad och lätt på foten. Undra hur det sett ut om alla tjejer från början i Slitz och Playboy varit brunetter istället. Då hade det antagligen varit hon som klassats som bimbo...

I morgon är det Valborgsmässoafton. Ingenting planerat överhuvudtaget. Känner inte för något heller för den delen. Känner mig just nu bara trött. Undra om det inte vore lite skönt att bara köpa hem nått gott att äta, kura i soffan i myskläderna och se en film. Man måste ju inte göra nått för att det är afton. Eller?! Hade man inte varit singel hade det förstås sett annorlunda ut. Men nu är man det och jag känner inte det minsta för att dra ut på stan bland tonårsfylla.
Så det förstnämnda låter ju som en bra ide´ just nu. Dessutom är det jobb som gäller på 1:a Maj.



Ha en bra kväll alla och ta hand om varandra.


1 kommentar:

  1. Vad fin du va i nya hårfärgen! =) Hoppas att allt är bra annars! kram /alexandra

    SvaraRadera