fredag 10 april 2009

Då va oskulden tagen på Beautyn


Va faktiskt en aningen nervös innan. Man är ju så ringrostig. Sen gjorde det väl inte saken bättre att jag knappt kunde röra mig för att stället va så tajt...

Det va lite vingligt när man drog iväg. Framförallt är det så att man SPÄNNER SIG.
Man är rädd för att det ska hända något och man vet inte riktigt hur hojen beter sig.
Tar ju ett tag innan man blir ett med beautyn när den är ny. Men det känns om vi ska kunna komma bra överens. Jag hade mycket bättre körställning på denna. Inte alls samma vikt på händer och handleder. Större tank som man kan luta sig emot.

I Lerum när jag tankade kom ett gäng grabbar på sina sportcyklar och fick syn på det rosa stället och svängde in. Alla med härligt låtande avgassystem. När jag startade hörde man inte att den va igång knappt. Symaskin! MÅSTE sätta på ett annat slip on. Det är ju halva grejen..


Nu är jag helt slut i kroppen och kommer ha en go träningsvärk i morgon...

Är mycket nöjd med denna dag. Tack Duells för det fina rosa stället och Tack HG Design för de fina dekalerna. Ni gör mig annorlunda och får mig att synas där ute. Me like a lot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar