onsdag 22 april 2009

En helt vanlig lill lördag

Jag har kommit på att det inte händer så mycket i mitt liv på onsdagarna.
Jobbar ju alltid dubbelt då så man hinner inte så mycket annat och man orkar inte heller för den delen.
Har iaf fixat födelsedagspresent till Jonas som fyller 27 år i morgon. Stora karln.
Så i morgon ska han få frukost på kontoret och 2 paket som jag inte kan avslöja nu.

I morgon kväll är det nått stort på g. Vill jag inte heller avslöja nu. Får bli en överraskning för er.
Jag är jättespänd inför det som komma skall och ser fram emot det otroligt mycket.

Så kolla bloggen i morgon kväll för guds skull. ;) Då kommer....

1 kommentar:

  1. Oooh! Spänningen är olidlig! Nyfiken på vad du ska hitta på... :)
    Återkommer såklart imorgon.
    Natti! Kram

    SvaraRadera