måndag 20 april 2009

Måndag och nya Ninjanaglar

Idag har jag jobbat på lagret hela dan och är fullkomligt slut i kroppen.
Det är ju så mycket tungt där nu när säsongen dragit igång. Däck, batterier, lås och kedjor.

Men jag ser det som ett träningspass och kaloriförbrukning. Då går det lättare och det blir roligare.

Efter jobbet åkte jag till Lena igen och fick nya naglar. Alltid lika trevligt att komma till dig Lena.

Det blev Ninjanaglar igen fast med en starkare rosa och silverglitter över. Jag är jättenöjd.


Ikväll kommer jag somna som en stock. Ska ta något att äta sen är det nog dags att borsta tandsebissingarna. Dagarna går så fort. Eller rättare sagt kvällarna. Tycker inte jag hinner med. Och i morgon är det dubbla jobb som gäller. Blir det ju sent igen. Var är prinsen så jag kan sluta jobba så mycket??!!



Trevlig kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar