torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag


Jobbade till 15 sen bar det av till solariet. Slappnade av i värmen 18 min. Underbart!

Nästa vecka ska jag till Citykirurgen och kolla mina solprickar. Har ett par st som kan va lite oroväckande. Är något som hängt över mig länge men som jag dragit mig för att göra. Man vill ju verkligen inte få höra att det är någon som ser illa ut eller att man inte ska få sola mer. Jag älskar ju att sola. Ska iaf bli skönt att kolla dem och förhoppningsvis är det ingen fara med dem..


I morgon kväll kommer Tessan på middag. Ska bli mysigt att ha en kväll tillsammans. Har vi inte haft sen på Rhodos i Okt. Tiden går så fort och vi har så mycket för oss hela tiden att vi inte hinner ses på tu man hand så ofta. Du är iaf jättevälkommen i morgon vännen...

JAG HAR DUKAT FIN PÅSKDUKNING TILL OSS :)


Det är verkligen så kul att duka fint. Händer ju inte så ofta dock....



Det är skönt att ha en helg ledigt men måste erkänna att det känns lite uppgivet.
Känns som alla andra har sina familjer i närheten eller sin partner att vara med. Verkligheten ser ju givetvis annorlunda ut men tankarna finns där ändå. Man har ju en längtan efter att ha någon vid sin sida att fira dessa högtider tillsammans med. Man minns ju hur det var. Middagar, fester och mys. Är ju inte det samma när man är ensam.
Ibland får dessa tankar en att känna sig ganska liten...


I morgon ska jag iaf göra nått som skingrar dessa tankar. TA OSKULDEN PÅ BEAUTYN :)

1 kommentar:

  1. Lilla gumman, som du säger till mig: man är värd det bästa och det är både du och jag. Tack snälla för att du är den fina vän du är. Det kommer kärlek till oss båda när vi minst anar det. Kanske på semester.... Många kramar till dig. Syns senare i dag

    Tess

    SvaraRadera