onsdag 27 maj 2009

Ännu en arbetsdag avklarad

Idag hade mina produkter jag beställt kommit till salongen. Så snällt av dem att jag fick köpa dubbelt för priset av en. Tack kära ni. Så nu ska vi se om vi kan få lite lyster och glans snart igen. Köpte nu schampo och balsam för rött hår. Se om det kan hjälpa till att bevara färgen lite längre nästa gång.. Kanske mammsen ska få hjälpa mig under helgen att lägga i den där färgen. Är ju lite pilligt nu när man har löshår i. Jaja, vi får se, bara den där matta färgen försvinner så. Trött jag blir på det där håret som inte vill som jag vill. Man kan ju inte hålla på för mkt heller. Det utplånas ju till slut.. Kanske ska jag vänta tills midsommarveckan trots allt.. Vi får se..



Tagit mig igenom arbetsdagen igen. Nu känns varje dag som en tung dag på jobbet.
Motivationen är ju inte på topp där precis och känner mig helt slut när jag är där.
Tar så mycket energi av mig att bara vara där och försöka hålla humöret uppe. Tids nog är det över. 9 veckor kvar att jobba. Hemska tanke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar