lördag 23 maj 2009

En härlig kväll

Jobbat idag på dan och åkte sen in till stan för att träffa Lollo. Vi hade inte träffats på länge nu igen så vi hade mycket att prata om. Tiden rinner alltid iväg när vi ses.

Åt en jättegod ceasarsallad med kyckling på Soho. Lite dyrt är det där men det är så mysigt och glad trevlig personal. Satt ute i solen en timme innan den försvann och det blev jättekallt och vi satte oss inne istället. Vi tog en kopp te och som vi pratade. Om livet och allt. Du ger mig så otroligt mycket energi vännen. Känner mig alltid så glad och positiv när vi skiljs åt. Tack!

Så nu har jag kommit hem igen och sjunkt ner i soffan. Jag känner mig just nu i denna stund väldigt stark. Vet att jag kommer klara mig igenom även denna motgång. Har varit med om så mycket värre saker. Allt har en mening och det ska bli intressant och se vad det är denna gång. Livet har sina små överraskningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar