torsdag 28 maj 2009

En aktiv kväll

Varje kväll känns det ändå som att jag måste skriva något om det här med jobbet.
Idag har det bara känts såå fel att sluta på Duells. Det är ju där jag ska vara.
Det är ju där jag behövs. ALLA säger till mig, Du är en underbar tjej, en glad och positiv tjej, Du kommer ta dig långt med din personlighet..

Varför kan de bara inte förstå att det är till dem jag tillhör. Det är ju där min framtid är.
FRUSTRERANDE FRUSTRERANDE FRUSTRERANDE FRUSTRERANDE...........

Ikväll har jag varit aktiv kan man säga. Åkte till apoteket efter jobbet och hämtade ut lite mer migränprofylax. Ska jag testa en svagare medicin ett tag och se om den också hjälper. Vore ju bra med tanke på att jag har så mkt mardrömmar av medicinen och så är den ju så dyr.

Sen åkte jag och handlade mat och andra godsaker inför helgen. Vi ska ju ha myshelg jag och mammsen. Ska hämta henne vid tåget i mon bitti. Har också ätit, bäddat rent, dammsugit, gjort rent på toan, städat ur bilen och skurat rent bilmattorna. Bilen ska få sig en liten tvätt i mon bitti också på väg in till stan.

Har tagit in en vas med syrener. De är så jättevackra men de luktar väldigt starkt känner jag just nu. Blir nog att ta ut dem på balkongen i morgon kväll. Annars kommer både jag och mammsen ligga med migrän på lördag. Och det har vi def inte tid med. Mkt på schemat denna helg..


Så, nu ska jag ta en dusch och så småningom krypa till kojs. Kan iaf sova lite längre i mon. Ska bli skönt. Har ju som sagt inte sovit så bra på 8 nätter nu. Så kan det inte fortsätta. Då kommer jag bli dum i huvudet på riktigt..

1 kommentar:

  1. Så fint du har det på ballen! Mina syrener blommar också för fullt.
    Jag blev förflyttad.... Men jag är glad att jag har ett jobb att gå till i höst... Men just nu känns det sorligt att behöva lämna det man trivs med!
    Hälsa mamsen. Kramar jenny

    SvaraRadera