tisdag 26 maj 2009

Sluttjatat om det tråkiga

Idag har alla fått informationen på jobbet om vilka som blir varslade. En otrolig positiv ström av goda ord har jag fått till mig om mig. Känns så skönt att alla tycker gott om mig och den insats jag faktiskt gjort där. Trots att jag tycker att detta är jättejobbigt så känner jag mig ändå stolt över mig själv att jag är en omtyckt person med en stark personlighet. Man påverkar andra människor positivt. Nu får det va sluttjatat om allt det tråkiga som händer och from nu ska jag FÖRSÖKA tänka positivt.. Försöka sa jag...

Ikväll har jag planterat blommor på balkongen och i blådan. Blir så fint med blommor. De gör mig glad. Precis som Madde säger, Att plantera är terapi. Du har så rätt vännen min..




Det blommar så fint i min lägenhet nu i alla rummen. Lyser upp och känns som om det är positiv energi runt mig ändå trots allt. Mår jag bra mår mina blommor bra.. Känns det som iaf..



Ser fram emot den kommande helgen. Då kommer mammsen och hälsar på. Är ledig på fredag så har 3 dagar tillsammans. Då ska vi ha det trevligt i det fina vädret jag beställt. Ska bli så skönt att tänka på annat en stund. Och mamma är alltid mamma. Tar hand om lilla mig..

Välkommen


Undra om det är åska på g. Har åskhuvudvärk. Eller är det för att jag inte sovit typ på 6 nätter?!
Som jag önskar att allt ordnar sig så man kan slappna av igen och njuta av livet... Suck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar