lördag 30 maj 2009

Pingstafton

I morse åt vi en brakfrukost för att sedan åka och kolla på tapet till min hall. Hittade ett par fina jag kan tänka mig. Blir iaf nån vit skimmertapet. Med löv lutar det väl åt. Hittade iaf en guldspray äntligen för att spreja lite detaljer i hallen. Blir fint med vitt och guld där.



Sedan bar det av till Alingsås där vi gick ett par tim. Åt god lunch, shoppade, åt mumsig mjukglass och satt i solen och njöt. Hittade en mkt snygg jeanskjol på Gina Tricot och ett andasställ på Inter sport att ha när jag springer och power walkar. Har jag saknat och letat efter länge. Svårt att hitta till bra pris bara. Så fort det handlar om andasmaterial så kostar det.



Har sedan varit hemma hos mig under sena eftermiddagen. Suttit ute och solat en stund i bikinin och ätit lite gott. Idag har jag inte haft lika lätt som igår att koppla bort jobbet. Kommit över mig emellanåt och vid ett par tillfällen har jag varit riktigt låg. Då är det skönt att va med någon som känner en väl och som står en nära. Man kan helt enkelt vara sån ett tag då utan att det gör nått... Nu är jag så trött. Solen har väl gjort sitt idag men nu kommer det efterdyningar av att ha sovit dåligt i över en vecka.. Så i natt tänker jag inte sova dåligt! Den dåliga sömnen tar snart knäcken på mig. LABIL!! :(

1 kommentar:

  1. Oj! Va mycket ni hinner med!
    Jag hittade min tapet på www.maleributiken.se där kan du beställa två en-metersprover GRATIS som kommer hem i brevlådan. Lycka till!

    SvaraRadera