måndag 4 maj 2009

Måndag igen

Veckorna bara rusar förbi. Mycket som händer. Jag gillar det. Älskar att ha mycket runtomkring som händer och sker. Sån är jag som människa. Idag har jag jobbat dubbelt igen. Men blir inte mycket mer denna veckan. I morgon ska jag till lasarettet och checka mina cellförändringar igen. Bra att de håller kollen men det är ju verkligen inge kul alls att gå dit. UTLÄMNAD!!
Ska åka vägen om Börjessons Atv och lämna in lite fikabröd och hämta min luvtröja jag beställde när jag va där och jobbade ett par dagar innan jul. (Jag säger ju att tiden går fort.)

I morgon kväll ska jag träffa frisörJessica igen. Håret gör ju som det själv vill hela tiden. Nu har ju färgen bleknat igen efter bara 3 tvättar. Börjar det se dassigt ut igen. Trött jag blir. Men hon har lovat och hjälpa mig. Se vad hon hittar på i morgon då. Hon är bra Jessica.. Vill ju se fräsch ut på fredag när vi ska på after work med jobbet ju.



Så med hopp om ett fräschare utseende efter i morgon kväll ska jag nu träffa John Blund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar