onsdag 6 maj 2009

En positiv dag

Vad roligt att jag fick så många kommentarer på nya håret. Tack till er! Gör mig glad. :)
(Extra kul att du Kawakillen kom på hur man gjorde;)

Ni anar inte hur mycket positiv respons jag fått under dagen på håret. Kommentarer som,
-Gud va snyggt!
-Du ser lugn och harmonisk ut.
-Du ser ut att stå med båda fötterna på jorden.
-Du ser ut som att ha hittat dig själv och ditt inre.
-Mycket bättre än blont.

Tänk vad lite färg kan göra.

Vad glad man blir och faktum är att jag mår såå bra i den här färgen. Känner mig faktiskt lugn i den. Märkligt men sant. Så nu är jag så nyfiken på hur man blir bemött på fredag på krogen. Ska bli kul att göra sig i fin i det nya håret.

Idag har jag bestämt med pappsen att han ska komma ner en helg till mig så småningom och tapetsera min hall. Den tapeten jag har där nu har ju suttit sen jag hade katt så den är lite kass här och var. Så tänkte byta golvlister också när vi ändå är på g sen. Det blir fräscht. Har tänkt mig någon ljus skimmrande tapet. Finns ju så mycket snyggt nu ju.

Så nu ska både mammsen och pappsen komma ner en helg var. Mammsen kommer ju till pingst och hälsar på. Då ska vi mysa. Gå på trägårdsföreningen och se på alla fina blommor och åka till Alingsås och spatsera och äta och fika på mysiga ställen. Sen är det ju mors dag då på söndagen. Då ska mammsen få en god frukost och en liten present.

Är glad över att ha så bra kontakt med mina föräldrar. Att man kan umgås och prata om saker.
Vi har ju bara ett liv och då gäller det att ta hand om varandra. Älskar er mamma och pappa!

Nu har ni ingen blondin till dotter längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar