onsdag 13 maj 2009

Bloggen firar 100 inlägg



Idag mina vänner är det mitt 100onde inlägg. Hade tänkt att fira det med att bjuda er alla på tårta men eftersom jag nu har kommit igång med träningen igen så vill jag självklart föregå med gott exempel. Istället får ni en smutt champagne och ett fyrverkeri..



Tack till alla som läser mig och tack för alla kommentarer. Jag trodde inte att detta med bloggande skulle bli en sån positiv grej för mig. Att det skulle ge mig så mycket. Detta har ju blivit ett sätt att skriva av sig och dela med sig av saker som händer. Både positivt och negativt. Många gånger om jag mått sämre så har det hjälpt att skriva av sig en stund. Och alla kvällar jag varit så totalt slut men ändå uppe i varv så har detta varit ett sätt att varva ner...

Så hoppas ni kommer läsa mig i fortsättningen och tycka att det ger även er något positivt.

TACK ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar