torsdag 21 maj 2009

En trevlig kväll

Kicki kom hem till mig ikväll. Hade med sig god thaimat och en himla massa smink.
Testade färger ihop med de bruna linserna. Gud som det förändrar ett utseende.


Va iaf skönt att få umgås och skratta lite. Det känns ju lite tungt just nu livet.


Fick äntligen till den riktiga Facebooklooken denna gång. Grattis till mig!



Sen när Kicki nu åkt och jag är ensam igen så kommer tankarna direkt tillbaka. Ja just det, jag ska inte vara kvar på Duells. Kommer det vara så här i 3 mån kommer jag bli galen.
Det som känns så äckligt är att det känns så tydligt i hela kroppen att något är fel. Är nästan samma känsla som när någon lämnat en. Tomhet och illamåendet smyger sig på emellanåt. Känslan av att inte duga och att bli ratad. Hemska känsla. Gå din väg. Jag hatar dig!!

2 kommentarer:

  1. Gumman, du är sååå fin i din egna ögonfärg !! Dom lyser nu till det mörka håret !! Linserna går fetbort mot din vackra ögonfärg =) Puss

    SvaraRadera
  2. Ååååh, kom den där bilden med! (på mig alltså)
    Hahaha, ja jag bjuder på den. :-)
    Vi hade en himla rolig kväll iallfall och det är det viktigaste.
    Kram min goa vän!

    SvaraRadera