lördag 16 maj 2009

En lite bättre dag

Idag har jag jobbat igen och åkte sen till frisörJessica för att färga håret IGEN. Skrev ju att det va sista ggn jag tjatade om det här håret men nu blev det ju inte bra igen så..Det blonda hade ju fått övertaget ännu en gång och hade börjat göra det grönt igen. (Antar det är en utav anledningarna som fått mig att må mindre bra denna veckan.) Så nu har vi färgat med lite mer rött idag och hoppas att det ska hålla denna gång. Tänker inte ge mig. Jag SKA vara mörk nu. Blev iaf väldigt nöjd den här ggn. Hon klippte en bit på längden också så det torra slitna försvann. Du är en omtyckt frisör som ställer upp på helgen på din desperata kund. ;)

Tack Jessica för att du finns!


Har äntligen fått en ram runt tavlan jag fick av mamma och Seth i julklapp. Älskar den tavlan. Den blev så fin på mitt kontor på jobbet..


Ikväll blir det en lugn kväll. Har ätit god mat, potatisgratäng och fläskfile´. Mums!
Ska se på Robinson och sen får man väl kolla på Eurovision antar jag. Kolla hur det går för Sverige. Se om man orkar hålla sig vaken tills röstningen är över...

Ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar