fredag 1 maj 2009

Demostranternas Dag

Idag jobbade jag 11-16 sen bar det av hem till Madde som fyllde 28 år idag. Åren går vännen min;)

Hade en jättetrevlig eftermiddag/kväll tillsammans med dig och dina vänner. Roligt att träffa alla som man bara haft namnen på. Få ett ansikte på dem. Roligt att träffa dem som också jag umgicks med en gång i tiden då allt såg annorlunda ut...


Ni har det så fint hemma du och Carlis. Glad för din skull. Balkongen gillade jag mycket. Du har gjort det så fint där ute med alla blommor..


Min present till Dig blev detta halsband.
Hoppas att du tycker om att bära det.



Nu är det dags att sova igen. I morgon ska Duellskläderna på igen och åka ner till Varberg med mig för att jobba på Vincents Bike Shop. Ser fram emot Vincents pannkakor med sirap som alla pratar om som ätit dem. Det blir det till frukost när jag kommer fram har han lovat.

Sov gott alla och dröm söta drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar