torsdag 7 maj 2009

Äntligen en kväll hemma

Idag tog jag mig en solning efter jobbet och åkte hem och åt lite mat. Sen har jag gjort en helrecond av kroppen. Känner mig så fräsch så fräsch. Känns ju bra när man ska gå ut i morgon. Tänk att lite rakning av ben och en hårinpackning bla kan få en att känna sig så ren. Nu ska håret torka bara så ska jag locka det. Roligt nu när det är långt och mörkt.




Jag ser fram emot i morgon kväll. Ha en kul kväll ihop med jobbarkompisarna.

Idag fick jag ett mejl av Anna som bor i Östersund numera. Hon frågade om jag ville gå med henne på Maddona på Ullevi i Aug. Gud så glad jag blev! Tack vännen för att du tänkte på mig.
Jag har inte varit på så många konserter. Sist va Gyllene Tider också det på Ullevi. Grymt om det är fint väder. Alla blir på så gott humör. Då ska vi ha en kul kväll vännen min.


Dags för att packa en väska för i morgon med lite kläder för kvällen och sminket.
Sen ska jag lägga mig tidigt ikväll så jag får min skönhetssömn. Har blivit sent nu varenda kväll denna veckan. Annars kommer det gå åt hvete i morgon kväll när man ska inta alkoholen.

Sov så gott alla. Ska ta en öl för er i morgon kväll. På lör ska jag redovisa min kväll. Hur vi hade det och vilka killar som vågade sig fram till nya mörka Sara...

1 kommentar:

  1. Hej Sara, guuud vad kul att ni ska på Madonna !! Ni kommer ha en kanonkväll =) Nu vart jag väldigt glad för din skull !! Kram

    SvaraRadera