måndag 18 maj 2009

Nöjd med vad jag åstakommit idag

Idag rann bägaren över på jobbet. Jag vart skogstokig på ett par personer som mer än ofta svarar en snäsigt och där det låter som man är till besvär när man frågar om saker och ting.
Jag skickade ut ett internt mejl där jag förklarade att iaf jag hade fått nog av en del människors beteende gentemot sina arbetskamrater..

Om ni visste hur mycket positivt gensvar jag fick. Ett mejl från självaste vd:n som gav mig en STOR eloge för att jag tog tag i det och vågade säga ifrån.

Gud så glad jag blev. Jag va allt lite vacklande i om jag skulle skicka det där mejlet el inte.
Men det visade sig ju vara något så otroligt positivt. Fick mejl från flera andra som skrev ÄNTLIGEN någon som säger ifrån och tar tag i det. På tiden..

Så nu ser jag fram emot att bli trevligare bemött hädanefter. Hör ju till vanligt folkvett att vara trevlig mot sina medmänniskor. Herregud, vi lever ju alla bara en gång och får väl för i herrans namn försöka göra det bästa av den tid som är kvar??!!

Det va iaf skönt att få ur sig det man kände och känt många dagar. De otrevliga får hata mig om de vill. Det är ju ändå de som mår sämst i slutänden..

Blev nya naglar efter jobbet idag. Mintgröna igen. Lite sommarfräscht sådär.

Sov gott och ta hand om dem ni bryr er om..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar