söndag 17 maj 2009

Rädd för att tvätta håret

Jobbat idag och åkte hem och bytte om till träningskläderna. Körde stenhårt med kroppen idag. Sprang halva vägen idag och sen träning av mage, rygg och armar. Måste köra på nu så jag slipper den där huvudvärken. Är ju det som är felet oftast, att musklerna är otränade och blir stela pga det. Känner genast att axlarna blir mjukare efteråt. Så svettig jag blev idag va längesen jag blev. Känns så gött när det rinner längst ryggen och man blir alldeles röd i ansiktet. Skön känsla..


I morgon ska jag på massage på morgonen och efter jobbet är det dags att åka till nagelLena igen och göra nya naglar. Se vad jag ska ha för färg denna gång. Måste säga att jag ledsnat på Ninjanaglarna lite nu. Nu får det bli något somrigt. Är ju så van vid färger nu att bara vitt känns tråkigt. Men det är ju fräscht att ha det på sommaren. Ja, vi får se. Bild kommer i morgon kväll..

Nu ska jag nog ta en varm skön dusch. Känns som det behövs. Men är ju så rädd nu för att tvätta håret och att färgen ska gå ur igen. Livrädd för att den gröna ska komma tillbaka eller att det ska bli rosa. Men jag måste ju tvätta det. I värsta fall får jag ju ränna till Jessica IGEN. Tror jag varit hennes mest krävande kund just nu. ;) Men dom har ju trots allt betalt för att få oss andra att se bättre ut, få oss att må bra och ge oss lite skönhetslyx i tillvaron...

Ha en skön söndagskväll alla. Jag ska krypa upp i soffan och tända lite ljus och se på dumburken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar