söndag 10 maj 2009

Söndag och harmoni

Idag har jag jobbat igen. En hyfsat lugn dag. Handlat lite mat och nu satt mig i soffan mätt och belåten..

Vet att det är ett himla tjöt på mig om den nya hårfärgen men måste bara få skriva en sista gång om den. Människor har så rätt runtomkring mig gällande den. Den får ju mig att må så bra och känna nått typ av lugn. Det är verkligen skumt. När jag ser mig själv i spegeln ser jag en annan tjej. En tuffare tjej som inte jamsar med, kan säga ifrån och som sagt, ett lugn.
Känner mig inte det minsta stressad längre över saker och ting. Känner mig gladare i alla dessa komplimanger jag fått. Jag va rädd för att "försvinna" och bli en i mängden men det blev verkligen tvärtom. Så mycket fint jag fått höra den senaste veckan om mitt utseende har jag nog aldrig hört. Av både killar och tjejer. Det här ger mig energi och harmoni. Tack för alla fina komplimanger jag fått av er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar