lördag 9 maj 2009

Oj oj oj, Lördag what a day

FREDAG OCH AFTER WORK



Idag lör mina kära vänner har man inte varit speciellt tuff som människa. After Work igår.

Åkte hem till Alexandra efter jobbet för en snabb dusch och ombyte. (Tack Alex för din gästvänlighet! ) Sen bar det av in till stan hon och jag. Vi parkerade min bil och sen sprang vi typ till Berså för att inte komma alltför sent. De flesta va redan på plats och hade börjat äta av gratisbuffen som finns på fredagar då man köper nått i baren. Tacos och kycklingklubbor.




Vilken trevlig kväll vi hade. Vi blev inte så många som beräknat men vi som va där hade kul.
Det börjades beställas in hinkvis med öl och det dracks och det dracks. Vi va väldigt överens om till en början att vi BARA skulle hålla oss till ölen men när ruset börjat ta sig an så va det ju någon som inte kund hålla sig utan beställde in första brickan med Tiquila Rose. NEJ!!
Där gick det åt hvete. Vet inte hur många brickor det sedan kom in efter det. Vi shotade hej vilt.

Vid 23 hade vi fått nog av Berså och gick vidare till Dubliners. Där blev det mycket dans. Bra, där svettades man ut en hel del av vätskeintaget. Lika suddig som den första bilden blev kände man sig ungefär då.




Under kvällen fick jag så mycket komplimanger för mitt mörka hår. Känns så kul detta. Jag trivs kanonbra i det verkligen. Tack igen frisörJessica!! :)

Kl 1 hade jag fått nog och kände att Mr Huvudvärk börjat knacka på så då gick jag till centralen för att ta bussen hem. Och mycket riktigt gick huvudvärken över till migrän så legat till 15 idag. Så trist när enda lediga dan går åt på det sättet. Men jag är ju väl medveten om att alkohol är den största utlösande faktorn för mig så får väl skylla mig själv denna gång antar jag.

Tog bussen in till stan i eftermiddag o hämtade bilen. Som jag älskar den bilen kände jag när jag satte mig i den. Att åka kommunalt är inte min grej. Man blir bekväm med bil helt enkelt.

Åkte och handlade mat och hyrde mig en film som jag ska se ikväll efter Robinson. Har nu städat i lägenheten och det känns rent och fint igen.

Ha en trevlig lördagkväll alla. Själv ska jag lägga mig i soffan och njuta av att livet är underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar